lallas

Alla inlägg under augusti 2010

Av Alexandra - 31 augusti 2010 18:04

hej.


det blir kankse inte så mycket bloggning som på sommarlovet eftersom att man ska hinna med allt med skolan.

men jag ska försöka så gott jag kan. ! <3


iallafall så är det tisdag idag och det är alltså våran längsta dag, slutar 15.15 . och där på nordlycke efter att ha haft b-språk (franska för mig)

det hade vi idag, det gick toppen bra och vi har en as shysst lärare .

nu i läxor har vi matte, engelska, och franska , så jag borde egentligen börja med det men det orkar jag inte just nu ;) <3


och egentligen skulle jag ju på bio med maja, igår men så blev det inte .

vi ska på fredag istället ! :D


ha det bra.

/a. <3


(blir tyvärr ingen bild idag :( )

Av Alexandra - 29 augusti 2010 11:36

hallojj!

 

buuuhhu, jag fick inte vara med på utbildningen för mamma ! :'(

egentligen är jag inte sjuk idag men mamma sa att hon ville inte reskera att jag skulle bli sjuk igen om jag tränade så det blev inget för mig.

och det är klart att inte jag heller vill bli mer sjuk. :(

men sånt är livet.

 

eftersom att jag inte fick gå så frågade mormor om jag ville gå på bio som tröst !

yeah, det är ju klart att man vill :D

och jag fick bestämma film ! :)

 

jag valde grown ups ! :D

verkar verkligen sjukt bra ! :) och ett inlägg om hur den var kommer i eftermiddag :)

och i veckan ska jag även på bio med maja, jacob och kanske hanna på vamyrer suger ;)

 

hiihi , denn veckan kommer att bli bäst :-)

 

byyyee .

/a.<3

 

  



Av Alexandra - 28 augusti 2010 19:30

Det är en vanlig dag, det är en valig dag,

nej det är ingen vanlig dag för det är EMELIE KOCH,s 12 årsdag .

HURRA HURRA HURRA !

ggratttiisss äldkade  :D <3


idag fyller en ängel år .

alla som kollar, kommenterar grattis ! <3


-------------------------------------------------------------------------------------------------

 

hej.

 

idag var det en sådär bra dag.

jag hade fortfarande väldigt ont i halsen och mådde sådär.

men det började bli lite bättre under dagen så jag sa att jag ville med till liseberg.

åkte lite saker och så , men sen började jag må skit ígen . :(

mamma trodde till och med att jag hade lite feber.

så jag och mormor åkte hem.

när jag kom hem visade det säg att jag hade lite feber. :( <3

men nu mår jag lite bättre igen -.- <3

 

men jag hann iallafall vinna bilar och gott o blandat ! ;D

jiipppii ;)

 

men nu ska jag gå och kolla på ett program som heter dansfeber ! ;D

 

pusssshej.

 

/a.


Av Alexandra - 28 augusti 2010 11:54

hej.

 

dåliga nyheter :

jag får inte var med på utbldningen imon  för mamma ! :'( :'( :@

fatta vad arg och ledsen jag är just nu.

jag vet ju att det inte är rätt att träna  när man är förkykd och inte mår bra men detta är ngt som  jag har sett fram emot !

och nu får jag inte bara med , buuuuhhuuu ! :'(( <3

 

men en bra sak är att jag iallafall att jag får åka till lisebeg ikväll.

det är så att mamma ska passa sin killes barn och så ska vi gå på liseberg med dom , inte dom roligaste att gå med  men man får la offra sig för att få följa med ! :D

 

men nu måste jag dra, hejjdå <3

Av Alexandra - 27 augusti 2010 21:13

hej.

 

just nu har jag sjukt tråkigt.

jag uppskattar om ni som kollar bloggen kommenterar så jag har ngt att göra.

detta tråkiga p.g.a att jag är sjuk och därför inte kunde gå med alla mina vänner på nrj in the park, det hade verkligen varit kul och jag är sjukt trött på att alltid bli sjuk när det händer ngt kul !

 

aja, jag ska inte beklaga mig själv mer.

 

puss. !

Av Alexandra - 27 augusti 2010 17:25

hallojsan.


idag mådde jag sådär men iallfall lite bättre ;)

imon så skulle vi egentligen gå på liseberg men vi får se hur jag mår.

och troligtvis kan jag INTE var med på utbildningen på söndag !! :'( :'( :@

varför ska just jag bli sjuk ?!


men idag sa mormor att det var bra om jag fick komma ut och röra på mig lite istället för att bara ligga hemma i soffan.

så hon undrarde om jag ville åka med henne till frölunda torg för att hon skulle göra några ärenden.

det gjorde jag.

vi gjorde bara det hon skulle och sen åkte vi hem.


men iallfall så ser min fredagskväll ut så här :




byyyee babbes !


/ a. <3  

Av Alexandra - 26 augusti 2010 18:48

tjo.


just nu gör jag ingenting och det har jag inte gjort på hela dagen heller, mest sovit och ätit halstabletter ;)

inte kul :(


egentligen skulle jag vara med medea men det kunde man ju inte . :'(

*snyft*


jag väntar nu på bilder från lina så jag kan sätta igång med en ny design (Y)

det gillar vi ! :D


men nu ska jag nog sova lite till ;p

hehehheh.


  


byyyee bebbess ! <3



Av Alexandra - 26 augusti 2010 12:57

hej.   


just nu sitter jag här och gör ingenting -:(

är nämligen sjuk och får inte gå till skolan .  så därför hade jag tänkt att svara på några frågor som jag fick i frågestunden.

det var även några frågor som jag inte tänker svara på.


Caroline:


är du fortfarande kär?

svar: nja inte direkt.

tror du på kärlek vid första ögonkastet?

svar: ja , det gör jag väl.

vem är den bästa du vet ?

svar: hmm... alla mina vänner <3

vem skulle du kunna offra ditt liv för ?

svar: mina bästavänner.

hur mycket betyder jag för dig?

svar: obeskrivligt mycket!

ditt bästa minne ?

svar: har många härliga minnen men dom bästa är nog , paris med familjen glavell-06, egypten-09 och -10 och sist norge med dig (L)


Maja:


tror du på kärlek ? 

svar: ja.

vem är din bästa vän om du får välja EN ?

svar: det går inte att svara på , jag har 4 allra bästavänner !

gillar du någon just nu?

svar: a. <3

sola eller bada ?

svar:hmm... båda XD


Lina:


hur många matcher har du spelat i hela ditt liv? (fotboll)

svar: oj, svår fråga, det har jag ingen anning om men VÄLDIGT många iaf :S <3



tack så mycket för alla frågor ! 


puuusssshejj  ! <3

Presentation


hejsan .
roligt att du har hittat till min blogg.
mitt namn är Alexandra men jag kallas för Lalla.
jag älskar att spela fotboll, det är det bästa jag vet ! :)
men jag gillar mycket annat också som att teckana, fota och vara med kompisar . :D

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards