lallas

Direktlänk till inlägg 17 september 2010

det blev inte att sova hos pappa.

Av Alexandra - 17 september 2010 19:42

hej.


det blev inte så att jag skulle åka hem till pappa, vi stannade hemma istället.

det är ju på många sätt ganska bra eftersom man kan blogga mer då !

men ikväll händer det inte så mycket, ska mest slappa vid datan och tv:n och ladda inför imon . :)


så här ser min fredagskväll ut :






men nu ska jag sätta igång att nörda bolibompa spelet ;)

mitt absoluta favvo spel . <3


byyebebbes -

/a.<3  

 
 
caroline

caroline

17 september 2010 21:13

hahahah , din tönt ;)

http://www.caarolinewasenius.devote.se

Alexandra

18 september 2010 09:45

ja , det är jag det ! ;D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra - 29 september 2010 17:48

hejsan .   nu byter jag blogg till blogg.se :) mycket bättre ! min nya blogg kommer att handla om allt och heter www.sockeervadd.blogg.se och jag vill att alla som kolla min blogg eller som följer den , följer eller iallafall kikar in och slä...

Av Alexandra - 29 september 2010 07:32

godmorgon.   ska snart gå och ta ut cykeln för att sen åka till skolan . men först ett snabbt morgoninlägg :D idag är det onsdag , gympa och lite sånt , ska även ha utvecklingssamtal :S tråkigt . men sen fotbollsträning :D och på fredag e...

Av Alexandra - 24 september 2010 21:30

HEJSAN .   Min kväll blev mest innebandy . :D mitt lag spelade nämligen första matchen i bästkustcupen 2010 , men det gick sådär . :( men det var ju ändå våran första match denna sesongen . annars har kvällen varit bra , inte hänt så mycket...

Av Alexandra - 24 september 2010 16:35

HEJSAN .   just nu är det verkligen tråkigt i mitt hus . finns absolute ingenting att göra . ;o tycker det är lite konstigt eftersom det alltid är något som behöver göras här , men inte just idag . jag tror att jag åker med mamma ner till aff...

Av Alexandra - 23 september 2010 15:18

HEJSAN .   kom tyvärr inte på ngn bra rubrik idag . heheh . men iallafall var skolan som vanligt , inget speciellt, och imon är det fredag igen . :) men om en stund ska jag snabbt äta ngt . och sen ska mormor köra in mig till backaplan , där ...

Presentation


hejsan .
roligt att du har hittat till min blogg.
mitt namn är Alexandra men jag kallas för Lalla.
jag älskar att spela fotboll, det är det bästa jag vet ! :)
men jag gillar mycket annat också som att teckana, fota och vara med kompisar . :D

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards