lallas

Alla inlägg den 9 september 2010

Av Alexandra - 9 september 2010 15:15

hej .


jag har inte bloggat på några dagar och jag är ledsen för det, men jag har verkligen sjukt mycket läxor , träningar och sena dagar i skolan.

men jag försöker så mycket jag kan.!


idag var skolan helt ok, men vi hade en cp lärare som var vikarie, ;o

usch !

asså hon var verkligen....... :S

iaf, så hade vi , matte, tråkig svenska som handlade om valet 19 sep bild och lite annat, fast jag och några andra typ läste halva skolandagen :)


just nu sitter jag och slappar vid tv:n och snart ska är det dax att sätta igång med engelskaläxan som är tills imon .

och klockan 17.00 ska vi smalas vid skolan för att sen åka till askim och spela match där.

TAGGA TJEJOR !  (Y) :D

 

denna helgen (som börjar imon) kommer bli toppen.

fredagkväll:  kalas till ABV:s lillasyster.

lördag: kärrabollen.

 

hihiihi ! :)

 

bbyeee babbbes

/a.<3

 

ps. i tisdags hade vi skolfoto och jag blev sjukt konstig både på det enskilda och det med hela klassen ;o

här kommer skolavslutningens outfit. :D

 

  

 

vitt linne: cubus

jeans: kappahl

halsband med mitt namn: ?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hejsan .
roligt att du har hittat till min blogg.
mitt namn är Alexandra men jag kallas för Lalla.
jag älskar att spela fotboll, det är det bästa jag vet ! :)
men jag gillar mycket annat också som att teckana, fota och vara med kompisar . :D

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards