lallas

Alla inlägg den 4 september 2010

Av Alexandra - 4 september 2010 16:57

hej.


kom nyss hem efter att ha varit och tittat på gräscupen.

jag var där med carro och vi kollade  på lite olika lag .  :)  

hjuviks P98 kom 4:a efter att ha förlorat matchen om 3:e - 4:e pris.

torslandas F98:or och zeniths F98:or vet jag inte hur det gick för eftersom vi inte stannade så länge. :)

men dom spelade iaf sjukt bra alla lagen . och ena zenithlaget vann mot åsa med 3-0 , det var verkligen sjukt bra ! :D

och åhh, vad man blev sugen ppå att spela, men det är bara att börja satsa inför nästa helg då vi ska spela våran första 11-manna cup. :D

det kommer bli toppen kul men man vet ju inte alls hur det kommer att gå.! ;)

man får la hoppas på det bästa ! :)

hahhhahh (a)


resten av dagen vet jag inte vad som händer men jag ska iallafall sova hemma hos mamma .

så mer inlägg blir det säkert. ! :)

solen skiner så man kansske ska vara lite social och gå ut och göra ngt ? :))


puuususshhej

/a.<3


 

egypten 2009 , ngt jag saknar av hela mitt hjärta, ! <3 

Av Alexandra - 4 september 2010 11:12

   Godmorgon.


sitter just nu hemma hos pappa och har precis planerat klart dagen.

ska snart åka till b-plan och möta mormor som ska hitta på ngt med mig men bara till 12.30 för sen ska hon köra ut mig till zenithgården där jag och carro ska mötas 13.00 för att titta på när zenith och massa andra lag spelar. :)

tyvärr är vi inte med i den cupen iår men vi ska vara med i massa andra roliga cuper ! :D

och sen ska jag nog bara åka hem och mysa vid tv:n ;)


men igår var jag ju på bio med maja och hanna. :d

vi kollade på vampyrer suger och den var verkligen sjukt kul! :D

hhhhah, det var som en parodi av twilight men ändå lite annorlunda :p

rekommenderar.

även fast den verkligen var bra så var den inte lika bra som grown ups som jag såg för ngn vecka sen. ;p <3


men jag måste dra nu.

bloggar ikväll om dagen ! D: <3


byyyee babbes,

/a.<3



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hejsan .
roligt att du har hittat till min blogg.
mitt namn är Alexandra men jag kallas för Lalla.
jag älskar att spela fotboll, det är det bästa jag vet ! :)
men jag gillar mycket annat också som att teckana, fota och vara med kompisar . :D

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards