lallas

Alla inlägg den 5 september 2010

Av Alexandra - 5 september 2010 14:25

hej--.


nu är det ca en halv timme tills träningen börjar och verken ebba eller medea ska gå så det blir inget cyklande dit. :(

efter träningen vet jag inte om jag sover hos mamma eller pappa, men får se, :D

om det vlir hos mamma kommer det troligtvis ett inlägg  senare annars vet jag inte ;) <3


idag har jag typ inte gjort nånting.

mest varit hemma. "/


och imon är det måndag och skola igen :((  


men nästa helg är det kärrabollen ! :D   (( 11-mannacup )) ! :D:D

kommer bli toppen kul!. :) <3


pussheeejjj !

/a.<3



 


åsacupen 2009 . 

Av Alexandra - 5 september 2010 10:35

Godmorgon.


under dagen idag kommer det inte att hända så mycket, fotbollsträning senare i eftermiddag men innan vet jag inte alls, :(

ngn som vet när träningen börjar idag ?  ;o  <3

har glömt av.


men jag får la hitta på ngt så man inte bara behöver sitta inne, solen skiner ju ! :D


love .

/a.<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hejsan .
roligt att du har hittat till min blogg.
mitt namn är Alexandra men jag kallas för Lalla.
jag älskar att spela fotboll, det är det bästa jag vet ! :)
men jag gillar mycket annat också som att teckana, fota och vara med kompisar . :D

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards