lallas

Alla inlägg den 14 september 2010

Av Alexandra - 14 september 2010 20:28

hej alla . :d


idag var det tisdag , senaste dagen i skolan och sen ska vi ta bussen till innebandyn också .

asså vi slutar 15.15 och då på nordlycke, och sen ska vi stå på busshållplatsen 16.00 för att bussen går 16.06 ;o

jag hinner typ inte hemm innan så därför i fortsättningen ska jag ta med mig alla mina kläder till skolan så hänger jag med ebba hem direkt efter och sen går vi till bussen tsm, :D

mycket bättre ! :d

men på träningen fick jag enormt ont i stortån och kunde inte vara med på halvaoch jag har fortfarande jätte ont. :S

och så har jag enorm huvevärk och as int i magen :o


men annars har dagaen varit okej , på franskan hade vi en vikarie för maria var ledig och hon var ganska sträg , men ändå rätt bra . ;)

hhahhah (a)


och i helgen är det quviding cup , absolute sista 7-manna cupen . ;)

den ska vi ta !


men nu måste jag plugga några konstiga valord inför imon . :(



pusshhej .

/a. <3


  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hejsan .
roligt att du har hittat till min blogg.
mitt namn är Alexandra men jag kallas för Lalla.
jag älskar att spela fotboll, det är det bästa jag vet ! :)
men jag gillar mycket annat också som att teckana, fota och vara med kompisar . :D

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards