lallas

Alla inlägg den 13 september 2010

Av Alexandra - 13 september 2010 18:31

hejsan .


är nu klar med majas header som jag hade lovat henne att göra . :D

jag blev faktiskt ganska nöjd !  och jag hoppas att maja också blev det ! . <3

men iallfall så blev den så här :


www.smuyltron.blogg.se  är adressen, kolla gärna in på den underbara bloggen . <3


nu har jag bara en design kvar att göra och det är till emma holmgrene, hennes bloggadress är www.holmgrene.bloggplatsen.se 

kolla gärna in där också och snart kommer det en header dit . ! :)


sen ska man ju även börja med en till sig själv också  . hahhahaha ! <3


PUSSHEJJ FRÅN EN TJEEJ ,  <3




  

Av Alexandra - 13 september 2010 14:04

hej alla läsare.


sitter just nu och trökar vid datan. har inte så mycket annat att göra .

senare ska jag mamma, och kanske hanna panna gå ut och jogga/gå.  eller mamma ska gå och jag ska små jogga bredvid. :)

det ska bli skönt att få komma ut och röra på sig, eftersom jag inte var med på träningen pga. att jag inte mådde så bra .

och på tal om att inte må bra har jag haft huvevärk och int i magen i typ 3 dagar nu :S :(


annars har skolan varit helt okej. det var b-språk men annars bara vanliga lektioner .


fick just en bild av lina också som jag behöver till min header, så nu ska jag nog sätta igång med den också ! :D


puusshhej !

/a<3


  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hejsan .
roligt att du har hittat till min blogg.
mitt namn är Alexandra men jag kallas för Lalla.
jag älskar att spela fotboll, det är det bästa jag vet ! :)
men jag gillar mycket annat också som att teckana, fota och vara med kompisar . :D

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards