lallas

Alla inlägg den 3 september 2010

Av Alexandra - 3 september 2010 16:53

hej.


usch, vad man har blivit seg på att blogga då? ;o

det är verkligen sjukt mycket med  skolan just nu men jag försöker blogga så mycket jag kan. :)


anyway så var det äntligen fredag . (Y)

skolan idag var helt okej, första lektionen var gympa på nordlycke. till uppvärming skulle vi skpringa 2,5 km och jag, carro, frida och ebba sprang helt fel i skogan även fast våran lärare hade förklarat för oss precis innan hur vi skulle springa ;)

hahha (a)

men sen gick dagen sjukt fort och nu är men hemma igen.


snart kommer pappa och då ska han hämta mig , hanna , maja och kanske jacob och vi ska gå på bio och kolla på "vampyrer suger"  woho ! :D (Y)


kommer bli toppen kul.


jag får se om jag tar med mig datan hem till pappa ikväll, isf blir det kanske ett inlägg ikväll annrs blir det imon eller iövermon :D <3


men just nu håller jag på med en design till bästa vän Emma holmgrene som har startat en ny blogg .

www.cuwtie.blogg.se  , cheecka ! ;d


puussshheej

/a.<3


  

;D




Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hejsan .
roligt att du har hittat till min blogg.
mitt namn är Alexandra men jag kallas för Lalla.
jag älskar att spela fotboll, det är det bästa jag vet ! :)
men jag gillar mycket annat också som att teckana, fota och vara med kompisar . :D

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards